17 april 2011

de experience van een nieuwe auto



't Is niet elke dag dat je overstapt naar een nieuwe wagen. Vaak is de aankoop van een nieuwe wagen een proces van wikken en wegen, vergelijken en de emotie niet de overhand te laten nemen. Het is dus een belangrijk moment.

Garagisten beseffen dat nu blijkbaar ook. Ik heb deze week zelf mogen beleven dat het afhalen van je nieuwe wagen een 'event' is. OK, geen grote toeters en bellen, maar toch de nodige aandacht op dat langverwachte moment. Toen ik de garage binnenstapte, keek ik eigenlijk al reikhalzend uit naar m'n nieuwe bolide. Maar, ... ik zag nergens een wagen staan die aan m'n bestelling voldeed. Tja, die zal wel nog wel ergens mooi opgeborgen staan, of zo... Eerst de papieren invullen, en nog papieren. En dan toch wat te schuifelen. Ik veer spontaan op als de garagist zegt: "Laat ons nu eens naar uw nieuwe auto gaan". Hij neemt me mee naar het midden van de showroom waar een wagen onder een groot blauw doek staat. Enkele collega's dagen uit het niets op en 'devoileren' de wagen.

Ja, dat onthulmoment heeft z'n effect niet gemist. Ik sta daar met een schaapachtige smile op m'n smikkel te staren naar die blinkende bolide. Als ik instap, overhandigd de garagist me een een document, een certificaat zelfs van aflevering waarbij, en ik citeer: 'meneer en mevrouw Heremans en hun volledige team' me danken voor het vertrouwen en me succes wensen met de wagen. De garagist neemt nog rustig z'n tijd (1u) om me alle knopjes en schuifjes en dingetjes te tonen en hun functie toe te lichten. Hij rijdt zelf nog de wagen uit de showroom. Ik kan alleen maar vermoeden dat in het verleden een nieuwe trotse eigenaar de showroom niet verlaten heeft met enkele verse krassen. Wel nog even gaan tanken om de hoek, knipoogt hij, want anders zal je niet ver komen. 't Zal een afspraak zijn met het tankstation om de hoek denk ik dan.

Ik zit nauwelijks terug in de wagen na de eerste tankbeurt als ik een sms ontvang van de garage die me een prettige rit wenst. 't Zijn details, maar ze tellen !!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

My spouse and I stumbleԁ over here different ωeb аddress and thought I maу as well
check things out. I like ωhat I see so now i am
fοllοwing you. Look forwaгԁ to checking out your web pagе
for a seconԁ tіme.

Lοoκ at my blog post kraamcadeau kopen

Anoniem zei

Hi theгe fгіenԁs, how iѕ thе whole thing, and ωhat
уou desiгe to say regarding this paragraph, іn my
νieω its truly amazing for me.

Stоp bу my web-sіte - met vast goedkoop bellen naar het buitenland

Anoniem zei

I know this wеbsite giνеs quаlity dереndent ρоѕts аnԁ οtheг stuff, is
theге аny othег web site ωhiсh preѕents thesе kinԁѕ of stuff in quаlity?



Reviеw my wеbsitе babydeken

Anoniem zei

Long and intense, "Zero Dark Thirty" will be the focus of both
awards season along with a Congressional inquiry. Check out your slideshow to see what the exclusives look
like. There are a few instances of rationalizing
the action against bin Laden and jabs on the Bush administration, but on the whole
the audience is left with a deadpan tensioned film where the viewers is left
to fill in the moral blanks.

Here is my website; zero dark thirty movie2k

Anoniem zei

I am some of those sensitive to the ultraviolet light in
halogen bulbs used in cars and after this in houses and
yes it immediately leads to headaches. The idea that the film is topping many
"best of 2012" lists is equally baffling. Sterling:
An unexpected alternation in patterns relating to behavior is the first red flag i.


my page :: zero dark thirty trailer 1 music